Down by the vinterförkylning

Suck. Här har man precis lyckas skrapa ihop några av årets enda hellediga dagar. Med uppsatsen totalfärdig och ledigt från spelsidorna fanns det tid för en softarhelg tillsammans med J. Men tjenare. Först blev han ordentligt förkyld och när han började krya på sig däckades jag. Kände mig pigg igår förmiddag, körde ett pumppass och kom hem. Några timmar senare kände jag mig helrisig och idag har jag knappt lämnat soffan. Istället har jag haft ett eget Sex & the city-maraton med halva säsong 3 och halva 4. Men ett riktigt maraton då vi tittar från säsong 1-6 lär vi ladda upp med inför filmen. Lovley. Fast i och för sig är det dumt att ha så höga förväntningar. Men å andra sidan har jag svårt att tänka mig hur Sex & the City kan vara en besvikelse. Det bör vara tekniskt omöjligt.

Just Sex & the City, eller andra lättsamma tv-serier som Scrubs, South Park, Simpsons osv, borde man för övrigt ha på en skiva där man skulle kunna trycka på en randomknapp och få fram ett slumpat avsnitt. För man vet ju ändå vad som händer. Synd att man aldrig har tentor på Sex & the city-kunskaper. Annat än på facebook dvs. Men det antar jag att man inte kan ta upp på sin CV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0