Helgplaner

Simultanjobbar just nu. Slökollar på Idol 2007-dvd:n (FÖR RECENSION, INTE PRIVAT ELLER FRIVILLIGT!) samtidigt som jag läser kurslitteratur, skriver på diskussionsdelen och längtar efter morgondagen. Middagsbjudning hos fröken Frida och som vanligt lär det bli trevligt. Men inte för trevligt eftersom det är innebandy på söndagkväll. Och då blir det finbesök i publiken. Johan, som missade den senaste hemmamatchen då det lite snopligt blev W.O, har lovat att dyka upp och agera support. Så då kanske jag skärper till mig. Som uppladdning hade jag tänkt köra Pump idag, men jag missade på tiden och kom dit en timme för sent. Så det fick bli Spinning istället och om jag har lite självdiciplin kör jag pump 10.00 i morgon istället. Om jag kliver upp det vill säga, ska jobba sent ikväll är tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0