Mys- eller porrlampa?

Var lite julskoj på innebandyträningen idag. Visserligen var jag lite småseg inledningsvis eftersom jag missat både pump och combat, men kom igång efter en stund. Man är ju tävlingsmänniska och när vi tävlade i smålag mot varandra var det bara att kliva in lika hårt som om det var match. Och visst blev det bra resultat av det. Mitt lag kom delad etta och vann varsin godispåse. Dessutom vann jag ett eget litet pris. Inte för skytteligan eller snyggaste målet under träningen utan citat. Blev lite kaxig och rekommenderade det blå laget (som vi just skulle möta) att lämna W.O om de inte vågade möta oss. Men det vågade de, och vann... Hur som helst. Mitt pris blev en gullig liten USB-lampa för laptops. Perfekt för att kunna läsa festivalanteckningar eller annat när man sitter med laptopen i mörka situationer. "Åh, vilken trevlig myslampa" sa Pilla. "Jädrar vilken porrlampa" menade Anette. Tja. Så kan det vara. Kefka gillade den som klilampa.

Men nu. Någon form av postträningkoma. Eller postgodispåsekoma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0