Slask i stora lass - men inte den 19 januari!

Det har varit en sådär första advent. Bortamatch i Sollefteå, lite folk och bara åtta man (kvinn) åkte upp för att möta Sollefteå. Vi kämpade hårt och tappert, men orkade inte hela vägen. Jag kände mig förkyld och hade dålig ork, men gjorde åtminstone ett mål. 7-3 blev slutresultatet, men inte så mycket att gräva ner sig över eftersom vi trots allt kämpade.

Väl hemma är det slaskigt som satan, åker hem till mor och far för att ta ett varmt spabad och käka lite mat. Inte helt fel. Men bäst av allt är naturligtvis att den lilla semesterresan nu är bokad. Den 19 januari åker jag och syrran till Gran Canaria för att sola, bada och äta glass i en vecka. Behöver jag säga hur mycket jag längtar?

Men nu blir det förhoppningsvis en nästan lika trevlig på första advent. Jenny har en liten glöggbjudning och har lagat en spännande kaka, och då kan man inte stanna hemma oavsett om man har ont i knä eller har mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0