Sweden tråk festival

Bandsläpp idag och även om båda banden är helt okej så måste jag tycka att bokningarna av Def Leppard som andra headliner och Whitesnake är hysteriskt tråkiga. Båda grupperna spelade på Sweden Rock 2006 och det skulle ju vara gulligt med lite variation. Årets festival hade en riktigt bra banduppsättning, men än så länge är inte reprisbokningarna någonting som ens kommer i närheten av Heaven & Hell eller jätten Aerosmith.

Men.

Boka Nightwish, Therion och King Diamond så blir det garanterat annat ljud i luckan.

För övrigt har jag råkat bli förkyld mitt i min lilla norrlandsturné. Den turné som igår innefattade Sollefteå (blöööö), på tordag inkluderar Härnösand (hua - och dessutom ska jag skriva en tenta där) samt huvudakten Umeå där Nightwish lirar (hurra!). Turnén avslutas nästa lördag då jag åker till Hudiksvall för att spela innebandy om jag piggnat på mig. Vilket jag hoppas att jag gör, men eftersom jag hela dagen slöat i soffan framför film och idol borde vilan kunna göra gott.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ska du på Nightwish ikväll? :)

2007-12-05 @ 14:36:09
URL: http://umefredrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0