Uppsatsslutspurt

Nervöst handledningssamtal med Gun i morse över telefon. Som om det inte vore nog jobbigt ändå sprang Kefka runt som galning och gjorde allt för att störa. Men det gjorde inte så mycket eftersom Uppsatsen i princip är färdig för opponering nu. Den är, om jag får säga det själv, utsökt och ska nu bara finslipas lite och få ett sammandrag. Lovley. Förmodligen fixar jag det idag och sen är jag "ledig" till den 4 januari när jag får en uppsats att opponera på. Bra det. Den tiden ska fördrivas med lite träning, lite spelande och lite mys. Borde egentligen försöka ta mig ner till SF och se Arn någon gång nu i veckan, så man har sett den liksom. Vi såg förresten Förtrollad igår, mycket underhållande och småtrevlig film. Se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0