Dagens i-landsproblem

Jag börjar bli lunchhungrig, men kylen är tom. Vilket å andra sidan skulle kunna vara ett u-landsproblem, men i mitt fall beror tomheten mer på lathet hos fröken Hård som egentligen inte orkar gå ner på Ica för att handla mat. Men samtidigt lär jag ju knappast bli mindre hungrig av att sitta vid datorn och sura. Och oavsett hur mycket jag vill det lär maten inte komma hit som en oväntad gäst. Och eftersom jag ska pumpa klockan 16 måste jag ju äta innan dess. Vilket egentligen borde innebära nu. Så istället för att dumblogga borde jag pallra mig ner till Ica. Men då kommer ju nästa problem - vad ska jag äta? Och kan jag köpa julmust till kvällen utan att dricka upp den? Och varför skriver jag det här när jag egentligen borde spela Mass Effect. Eller lära mig mer om sociolingvistik som faktiskt är intressant. Så intressant att jag kanske får mer än ett E den här gången. Men då bör jag å andra sidan läsa lite mer. Blööööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0