Jaha

Knäproblem sätter stopp för all typ av träning. Så vad ska man kompensera det med? Slösittande i soffan framför bingo lotto? Nä. Festande två dagar i rad såklart. Igår blev det några öl för mycket och sänggång runt halv 5, ikväll blir det "tidigt" efter att ha besökt Våååååååningen, Kåren och Oskar. Att jag kom in (första gången jag försökte sedan Juldan, gick vägen trots att jag inte kunde sno år från vänner, men 22 verkar vara grönt) var en bedrift i sig. Väl inne på Oscar visade sig Sundsvall från sin bästa sida. Vännerna från Kittos rockband (som spelat med Cradle och Magnus Carlsson) fick se folk slåss hit och dit. Sundsvall i mitt hjärta liksom. Men annars en trevlig och mångsidig kväll. Bra musik, bra folk och bra öl. Just nu djupdyker katten i mitt vattenglas med både tassar och mun, men han har å andra sidan klätt ut sig till ett spöke ikväll pga Halloween så jag ska väl inte klaga. Nu sömn. Sen innnebandytittande. Sen tv-spel. Sen finbesök. Det är bra att vara Sofia just nu. Förutom att jag lär vara dubbebakis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0