Ledig måndag? Nja. Bara i låtsasvärlden

Efter en stressig helg och vecka tänkte jag lugna ner mig lite idag. Var helt ledig och på sin höjd shoppa lite (Höganäs glöggmuggar <3), men naturligtvis så höll den planen i cirka två minuter in på morgonen. Det första mailet renderade mer jobb och ännu mer lär det dyka upp. Så det var bara att koka kaffe och bänka mig vid datorn helt enkelt. Som vanligt. Men lite ledigt lär det nog bli. Eller ja, om man ser spelandet av Assassins Creed som rent nöjeslir (vilket det å andra sidan egentligen inte är då jag måste klara spelet och fixa rec innan embargon på onsdagnatt). Fast det är ett så bra spel att jag inte lider alltför mycket. Ang. lida så blir det test av knät på innebandyplanen senare ikväll. Combat och knät fungerar bra, i och för sig värker/ömmar det lite till och från, men det gör det ändå. Det verkliga testet blir alla innebandysvängar hit och dit, men jag håller tummarna. Vi möter IBF i helgen och då krävs det mycket för att sitta på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0