Semesterplaner

Jag och syrran smider planer just nu. För oavsett hur vackert och skönt sundsvall var i morse när jag tog en vinterpromenad på nyfallen snö i perfekt väder skulle jag ändå behöva en veckas semester. Utrikes. Och efter B-uppsatsen är jag faktiskt ledig i några veckor och skulle kunna åka till soligare breddgrader. Och jävlar vad skönt det skulle vara. Så nu smids det planer. Jag och systern jagar finansiärer, letar resor och drömmer oss bort. Vad som helst där det är varmt och man kan äta glass hela dagarna är mitt enda krav. Ge mig - nu! Men då kanske det är bättre att jag jobbar, skriver och pluggar istället för att dumblogga så jag får in lite pengar till semesterkassan. Ja. Jag tror jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0