Smygpynt

image18

Det började med Carol of the Bells på repeat hela helgen och nu har några av tomtarna plockats fram. Fortsätter det i den här takten blir det glögg i vattenflaskan redan nästa vecka och veckan därefter är jag nog rätt less på allt vad jul heter.

Men det finns en sak jag inte ätit innan december och jag håller stenhårt på traditionen. Pratar om Saffransgifflar som ungefär är så gott som det blir. Kommer att få kämpa för att inte äta tre påsar om dagen när jag väl öppnat pandoras saffranslåda. Så sjuuuukt gott.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du får ta och skaffa en tomteluva åt SinCity-tjejen så hon blir mer julig. Själv kör jag med en tomte-Cthulhu
http://www.toyvault.com/cthulhu/images/cthulhusanta.jpg

2007-11-25 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0