Sova på soffan i den egna lägenheten?

Ja. Har man en lillasyster som inneboende och måste spela/skriva till runt 03.00 på natten finns det inte så många andra alternativ än att gentlemannamässigt överlåta sängen till systern och själv slagga på soffan. Kombinationen av dålig soffsömn och sen sänggång har emellertid resulterat i en extrem trötthet genom hela dagen. Har inte gjort så mycket vettigt alls, en liten sväng till Birsta med mormor och maratontittande av Prison Break säsong 2. Inte helt fel förvisso, även om första säsongen känns bra mycket starkare. Var även på bio ikväll för att se 1408. Helt okej skräckis som egentligen aldrig var läskig. Bästa delen innan han kommer in i rummet, sedan blir det bara en orgie i hemskheter och man avtrubbas nästan. Fast syrran var rädd och vågade knappt titta. Vilket hon såklart blir retad för av den snälla systern. Som å andra sidan gjorde en grym middag med laxbiffar och räksås. Riktigt gott och inte alls så svårlagat.

Nu blir det lite mer prison break innan jag däckar för att ta igen all den missade sömnen. Imorgon är det pump, combat, tv-inspelning och packning som gäller. På torsdag tar jag tåget till Stockholm för att gå på kändisfest, på fredag åker jag hem, på lördag lirar jag innebandy (oavsett vad knät säger) innan det är middag hos Jenny samt Kristet-spelning på Pipeline. Samtidigt som jag spelar hysteriska mängder tv-spel. Och pluggar lite. Fullspäckat schema? Jo. En aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0