Vi som mobbar Helena Bergström

http://www.expressen.se/noje/film/1.911535/utbuad-av-kollegorna

Ojdå. Det är synd om Helena. Och jag är också rätt elak mot henne. Tycker som bekant att hon inte gör så mycket annat i filmerna än att knulla och gråta och tja, läser man den här artikeln mellan raderna (eller ja, det räcker att läsa den som vanligt) så förstår man att det verkar vara lite samma sak även utanför filmerna. Knullande med Colin för att få huvudrollerna och grinande när andra blir arga.

Nämnde henne i min senaste Ginza-krönika, om än på ett snällare sätt eftersom det faktiskt finns barn som läser Ginza-katalogen. Tror jag. Hur som helst, det här var mitt bidrag till den offentliga mobba helena-situationen

"Vi har en av världens bästa fotbollsspelare i Zlatan, friidrottsfenomenet Carolina Klüft och möbelgiganten IKEA. Okej att våra filmer mest består av en Helena Bergström som gråter, men spel, det är vi riktigt vassa på och kan mycket väl mäta oss med resten av världen. "

Förlåt.

(gud så ofokuserat bakisdravel)

Kommentarer
Postat av: Kött

Som Homer säger när han torkar en tår ur ögonvrån: It's funny, 'cause it's true.

2007-11-05 @ 11:53:10
URL: http://kott.blogg.se
Postat av: Robert

Men att hon framröstades av svenska folket är ju lika knäppt som att Robert Gustafsson utnämns till världens roligaste person (!!!)
Det var ju inte hennes fel, och jag skulle nog tycka att det var fruktansvärt pinsamt om jag var henne, därför borde ju inte kollegorna vara arga på henne, utan på det dumma svenska folket.

Därför anser jag att det är dumt att kombinera Svensk Avundsjuka, Firmafest (=sprit) och Prisutdelningar i samma evenemang.

2007-11-06 @ 20:58:50
Postat av: Sofia

Jo, du har många poänger där Robert. Inte hennes fel att hon vann priset, snarare de som röstade på henne. Har de verkligen inte sett några andra filmer än de som går på TV4 söndag klockan 21 liksom?

2007-11-07 @ 08:34:34
URL: http://soffipro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0