Vilken vecka

Årets bästa vecka? Inte helt omöjligt. I onsdags var jag gäst i Eftersnack, i torsdag intervjuade jag In Flames och Backyard Babies för att sedan gå på releasefesten för gh3. Får även en glödhet kontakt som förhoppningsvis kan leda till stora karriärframångar. I går spelade jag innebandy, första tio är antagligen de bästa jag gjort på en innebandyplan någonsin och vinsten i kombination med det egna spelet gjorde att humöret åkte i topp. Efter det megatrevlig middagsbjudning hos Jenny med god soppa, bröd och drinkar. Jag gjorde en avstickare ner till Pipeline för att kolla Kristet och det var riktigt bra. Bra röj och bra fokus. När jag vaknat lite mer ska recensionen skrivas. Efter det - tillbaka till tjejmiddagen och först halv tre stapplade vi hem åt olika håll. En grym avslutning på en grym vecka helt enkelt. Nu blir det dock prison break, vatten och kaffe så jag skärper till mig och kan jobba idag. Spel att spela och intervjuer att skriva. Det är så synd om mig.

(varning för bakisdyslexi i texten ovan)

Kommentarer
Postat av: Robert

Är knäet bra nu? Vad bra!

2007-11-18 @ 12:35:56
Postat av: AA

BACKYARD! jag menar. DREGEN!!

2007-11-18 @ 12:56:59
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Sofia

Robert: Nja, knät går väl att stå på, men varje innebandymatch eller träning följs av ungefär en dags knävärk plus konstant molande däremellan. Så jag ska väl gå till en annan sjukgymnast om det inte bli bättre om ett tag. Men jag hade svårt att slita mig från innabandyn ändå.

2007-11-18 @ 16:57:04
URL: http://soffipro.blogg.se
Postat av: Angelica

mmmm. men han är het som faen vilket som *dregla*

2007-11-18 @ 20:12:29
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0