Att börja om

Man kan tycka ett en nystartad blogg borde vara resultatet av en kreativ höjdpunkt, att man känner tankarna flöda så vilt och kvalitativt att man inte kan hålla det inom sig.

Eller så kan man vara bakfull som ett troll och ha huvudvärk av modell "jag vill adoptera bort mitt huvud". Den här bloggen skapas under det senare. Jag vet inte om det på något sätt satt ribban för inläggen, men det kan knappast bli sämre. Och det kan knappast bli sämre än vissa andra bloggar online. Ingen nämnd, ingen glömd, men om jag hintar mot "tränings och hundblogg" anar i alla fall mina liksinnade vänner vad jag syftar på.

Annars då? Tja, just nu räknar jag minuterna tills favoritpizzerian öppnar så jag kan springar (haha, läs zombiegå) ner och bakisäta som en strävan efter att bli människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0