En hurtbulles fyllekäl

Samtidigt som jag försöker uthärda den sista timmen innan pizzerians öppnande råkade jag gå förbi vardagsrummet och fick en flashback. Fruktskålen hade en banan mindre än igår och helt plötsligt mindes jag lite mer av kvällen.

Jag kom hem runt halv fyra och var logiskt nog fyllehungrig. Och jag vet inte om det var hurtbullen i mig som spökade, men fyllekosten blev...en banan. Frågan är emellertid om det var reptilhjärnan som tagit över men i mitt fall åkt tillbaka till apstadiet i evolutionen eller om det var den nyttiga, träningsnarkomaniserade, hjärnhalvan som var intakt.


Men som sagt. Idag bestämmer jag med alla sinnen och då blir det verkligen ingen banan. Ge mig en pizza och ge mig den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0