Me, my self och mina bloggar

Vissa kritiker (läs: lillasyster) tycker det är rätt motsägelsefullt att jag 1; klagar på dåliga bloggar och 2; klagar på att dåliga bloggare har många bloggar. Detta eftersom jag 1; mest bloggar trams själv och 2; är delaktig på många bloggar.

Och visst kan jag förstå kritiken, men här kommer en förklaring. Eller en oumbärlig länksamling om man så vill.

soffipro.blogg.se
  - Min alldeles privata tramsblogg helt utan inriktning eller fokus. En sandlåda helt enkelt (och min favorit)

blogg.expressen.se/cityspel
- Spelbloggen över alla. Här bloggar jag med Marcus och Daniel om spel, spel och spel. Här får man inte heller vara minsta lilla ironisk eller skämtsam. Tv-spel är allvarliga grejer nämligen.

http://www.st.nu/blogg/nojesbloggen/
- Nöjesbloggen tillsammans med resten av ST-gänget. Här får man betalt för att blogga.

http://gameplayer.se/blogg.php?user_id=388#main
- Också en privatblogg och egentligen hade jag enbart bloggat där om det inte vore för att den är så jobbig att länka till. Plus att min mamma läser den. Där bloggar jag mest om Kefka, min katt.

Hmm...när man spaltar upp det sådär fattas nästan bara en bild- och diktblogg också. Och lite hemmamålade paintbilder. (vill ni förstå vad jag pratar om och ha länk till bloggarna - maila/kommentera/msn:a så fixar jag det)

Att det sedan är lite tramsig nivå på inläggen, tja, så är det ibland. Tramsig måste man få vara när man har ett så ansvarsfyllt jobb och plugg som mitt. Jag menar, idag har jag först läst ut min norska barnbok för att sedan spela två spel till Nintendo DS. Och lite senare ikväll ska jag iväg och recensera musik nere på Red Rock. Det är hårt att vara Sofia ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0