Mediaträning var ordet

http://aftonbladet.se/nyheter/article919257.ab

Haha, snubblade över den här länken nyss och det verkar onkekligen som personerna i texten mediatränats ordentligt.

(nej, förlåt, ironin på Internet är ju död och ersatt av dåliga bloggar. Jag menar naturligtivs att de inte alls mediatränats)

Åke vet hur han tacklar media:

"

Men du har ju skrivit under det här protokollet?

? Det vet jag inte. Då har du en ickeofficiell handling, säger Åke Wahlin och slänger sen på luren."


Slänga på luren när man pratar med telefonförsäljare? Jupp. Slänga på luren när man pratar med frågvisa journalister? Nej. Lätt att blanda ihop.

Fast det är ändå ingenting mot det här:

"

När Aftonbladet frågar Karin Påhlsson närmare om turerna kring det hela, blir hon närmast hotfull:

? Tänker du slå upp det här i Aftonbladet. Då ska jag hemsöka dig när jag dör."


Haha. Ord och inga visor. Dessutom är hot i det verkliga livet passé. Spökhot is the shit. Åtalbart?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0