Slölördag

Inte någon speciellt fartfylld lördag det här. Jobb, jobb och lite mer jobb. Kollar på Musikbyrån Live just nu, Sahara Hotnights lirar. Får mig att tänka på regn. Dels ett regnigt Hultsfred där jag såg dem först (vet dock inte om det regnade när Sahara spelade, men kallt var det antagligen i alla fall) plus spelningen på Gatufesten då det verkligen hällregnade och Sahara inte fick börja spela innan alla paraplyer var nerfällda. Sen sprutade även vakterna vatten på folk i publiken. Som om det var någon som var torr ändå.

Anyway, läser att Dumbledore är gay vilket tja, känns lite som en efterhandskonstruktion eller nått. Hade väl varit en sak om han faktiskt haft en lika skäggig man i böckerna, nu är det mer någonting JK kommit på för att vara politiskt korrekt. Spelar i och för sig ingen roll, böckerna är ju hysteriskt bra ändå och häromdagen såg jag ett spel med en "psyko lesbian sniper" som karaktär och där är han ju inte riktigt än.

Ingen innebandy blir det förresten i morgon. Var beredd att spela, men ett tajt tidsschema i kombination med ett otestat knä gör att jag vilar istället. Ska iväg och bevaka The Kristet Utseendes videoinspelning vilket säkert blir roligt. Knät är hur som helst betydligt bättre, men småvärker lite och att kliva in till 200% på en matchsituation utan att ha testat på "innebandypåfrestningar" tidigare känns lite dumt. Vila är tråkigt, men klokt. Och jag är ju klok.

Nä, nu ska jag sluta tramsblogga, det sköter ju andra så bra som möjligt. Ingen nämnd, ingen glömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0