Sportsöndag

Igår soffpotatis - idag hurtbulle. Har bilspel, basketspel och fotbollsspel att recensera plus krönikor och annat slackerjob jag skjutit upp för länge. Frågan är dock hur mycket vettigt som blir gjort med tanke på att det är seriepremiär ikväll. Innebandy är sporten och jag är taggad till tänderna. Vi skulle egentligen ha spelat förra helgen, men eftersom övergångsreglerna i västernorrlands damtrea är lika hårda som i Serie A blev jag spelklar först på söndagen. Vilket dock egentligen inte spelade någon roll eftersom ingen i det andra laget var spelklar och således fick de skjuta fram matchen. Ord och inga visor i innebandysverige alltså. Så då spenderade jag förra helgen med mumier och trevligt sällskap i Stockholm istället, men nu är det varken eller som erbjuds.

19.30 på Höglunda smäller det och matchrapportering kommer naturligtvis upp på bloggen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0