Ett stort steg

På min dator har jag en mapp. Texter heter den. Av förståeliga skäl är det en av mina mest använda mappar. I den finns undermappar för alla tidningar och siter som jag skriver eller har skrivit för. Där står det bland annat ST, Ginza, City, Nöjesguiden, Frida och Gamereactor.

Idag gjorde jag en ny mapp och jag kan med all säkerhet säga att det är den mapp jag är stoltast över att ha skapat.

Den heter Sweden Rock Magazine.

De vill ha texter av mig, jag vill skriva texter för dem. Saken är biff och mappen är gjord.

Och just nu är det två veckor kvar till dagen D. Saker går bra nu. Så jävla bra nu.

Kommentarer
Postat av: sara

åh! i am so happy for you!!!

2008-04-20 @ 11:15:33
URL: http://bebis2008.blogspot.com
Postat av: Tant Frida

Det är verkligen jättekul för dig!!! MEN, tycker du inte att du är fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen?! ;)

2008-04-20 @ 17:44:13
Postat av: Sofia

Tant Frida borde veta att Tant Sofia har fullt upp med
ett "riktigt" jobb för en gångs skull ;) Men ja. Såklart ska det uppdateras lite bättre!

2008-04-21 @ 19:15:08
URL: http://soffipro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0