Grymt härlig dag

Idag var en sån dag då allt nästan var för bra för att vara sant. Först får jag skjuts av världens bästa Johan till Västermalm. Eftersom Carina var på kurs skulle jag ha två lektioner själv idag. Och hur gick det då?

Jotack. Det gick alldeles utmärkt! Såklart. Började arbetsdagen med en grym självförtroendeboost då min gamla B-uppsatshandledare Gun (som i mångt och mycket är en grammatisk guru med 60 års erfarenhet) ringde upp mig. Men hon ville inte skälla utan snarare använda min krönika i en uppgift med elever uppe på Miun och undrade om det var okej. Och det är väl klart att det var.

Sen fortsatte dagen utmärkt. Min lunch (supergod, lättlagad och nyttig thailax) gav mer energi och avslutningslektionen gick bättre än förväntat. Sen tidig helg och prommenix hem. Kommer hem, möts av spel och Deklaration. Anade att jag skulle få tillbaka några tusen iaf. Men inte att jag skulle få över 11 000. Någon blev väldigt, väldigt glad. Om man säger så.

Resten av dagen har spenderats tillsammans med Jenny och avslutades med en Kermit-pizza som senmiddag. Nu sova. Sen lunchspinning imorgon. Sen en sväng på Ikea med finjohan. Sen mormormiddag och sen Club Deströyer och Witchcraft.

Finhelg it is.

Kommentarer
Postat av: Viktoria Hård

Kanon, då kan ju jag få mina 200 :) (Som förövrigt minst har ökat till 11000, det var ju det här med ränta också) ;)

Fick du föresten skjuts till västermalm? Då vill jag börja ha skjuts varje gång jag ska till bussen när jag sovit hos dig ;)

2008-04-05 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0