Jobb hit och jobb dit

Fullt upp nu. Fullt upp med mycket roligt dock. Har skrivit min första recension åt Sweden Rock Magazine, har gjort en rolig artikel/intervu på Helex om Wii Fit och har läst lite svensk utbildningshistoria. Det var kanske inte så kul. Dessutom har jag gjort grymma playlists i iTunes, en för gymmet och en för jogging uppe på Ryggis. Synd bara att jag inte kan testa dem än. Men om ungefär tio dagar blir det full fart på gymmet och i spåret. Tills dess samlar jag energi.

Samlar även mycket energi inför festivalsommaren. Allt är fixat nu. Bil till Sweden Rock, tåg till Hultis med Tant Frida, tåg till Metal Town (och hotell - gud vad jag älskar stadsfestivaler!), bil till Metal Weekend och buss till Wacken. Festivalsommaren 2008 kommer att sparka rumpa.

Och om vi har riktig, riktig tur får vi förhoppningsvis lägenheten tidigare än beräknat. Det skulle vara trevligt. Trevligt som i supermegatrevligt. Ge mig den. Nu. Tack. Och ge mig snabb läkning på el tattoo så jag slipper grillspettsova två veckor fram.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Flytt tips:
http://www.somethingawful.com/d/photoshop-phriday/moving-tips.php?page=1
Tips 4 på sida 4 är nog något för er

2008-05-03 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0