Sköna fredag (2)

En sak jag gillar med praktik/jobb/whatever som inte är distansstudier, är att man får helgkänslan. Det börjar smyga redan på onsdag eftermiddag och sen är det nerförsbacke till fredagen. Idag var en bra dag. En lektion, intressant och underhållande. Sen planering, utvärdering och lite rättning. Efter det besök på Superiet och efter det hemgång. Lite Dean Koontz-läsning blev mycket och jag hann inte med så mycket annat. Åtminstone inte innan 19 då det var ungdomsgård som gällde. Rockkarusellen på Domsaga. Jag kände mig gammal, som vanligt. Och det blev knappast bättre när jag kilade förbi Ica på hemvägen, köpte lite frukt och slängde ihop en fruktsallad direkt efter att texterna var färdig.

Ja. Jag fyller 23 i maj. Inte 83.

Imorgon: Vin på dalgatan, Helex-fest och säkert en massa annat trevligt. Finhelg it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0