Tatueringsblogg - Del 1


På tisdag smäller det. Eller smäller och smäller. Sticker gör det förmodligen istället. Jag laddar med vindruvor, red bull och kvällsjobb. Och lite bloggande, såklart. Först ut har vi Sveriges förmodligen snyggaste ryggtavla. Den tillhör sångerskan Moa Holmsten, en helt sjukt bra rocktjej som bland annat sjunger i Meldrum och det egna soloprojektet Moa (http://myspace.com/meetmoa). Lyssna på låtarna där och bestäm er senare för att köpa plattan när den väl släpps. Hennes spelning på Pipeline i Sundsvall nu i vår är fortfarande det bästa jag sett 2008. Femman har nästan aldrig varit så given i betygväg tidigare.

Men. Tillbaka till tauteringen. Om ni bortser från att bilden är lite vågad så ser ni en helt sjukt snygg ryggtavla. Sammahängande, symetrisk, varierad och så tokjävla snygg. Jag vill se ut som Moa när jag blir stor. Nu blir min tatuering visserligen inte ens i närheten av Moas, men det blir nog fint ändå.

Rolig notis:
Drömde om gaddningen inatt. Men av någon anledning skulle det inte bli Opeth:s O vid skuldrorna, nej, istället hade jag runt handleden, i hip hop/gettostil, skrivit "In Flames i mitt hjärta". Märkligt på alla sätt och vis, inte minst med tanke på att jag inte är något superstort In Flames-fan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har TVÅ som jag ska göra. bara jag hittar en karl som betalar den åt mig.

2008-04-27 @ 22:44:29
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0