Hej tenta, hej

Hemtenta och tvättstuga på schemat idag. Tentan är barnsligt liten. Och ganska lätt också. Lätt på ett nästan oroväckande sätt. Som om det finns mycket mer man ska lägga in utan att det står där. Men omfånget är bara 3-4 sidor så det kan man inte heller göra. Så jag lär göra färdigt den idag. Sedan nyårshelg innan jag skriver det sista till historian och börjar arbetet med C-uppsatsen på allvar. Tjoho. Blir faktiskt grymt. Tror jag.

Just ja. J köpte Guitar Hero: World Tour igår. Och jag blev med ens en obstinat rockstjärna. Först surade jag över att jag inte fick pynta gitarren med klistermärkena och tog fram min gamla plastgura igen. Sedan insåg jag vad mycket roligare trummorna var och occuperade dem samt slog lite för hårt enligt J. Men det var riktigt riktigt kul. Idag blir det mer rockande skulle jag tro.

Hann även med en timmes gymmande igår. Hade tänkt hoppa pga trötthet, men stark köttfärssås plus några superstarka jalapenos väckte mig. Gick från proppmätt till afrikasvulten så något rätt måste jag ha gjort. Ikväll blir det MT som uppiggande nyårsfajting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0