Hemmalördag

Det blev inget glöggaloss ikväll. J är hängig och jag är less på mina ögon. Eller ja. Det blir bättre och bättre hela tiden, men att ögondroppa var tredje timme är väl sådär lagom roligt. Går omkring med blanka fylleögon typ hela dagarna och känner mig allmänt ofräsch. Blir jobb hemma istället ikväll. Årets bästa till ST osv. Samt lite LOTP-lyssnande. Väldigt tysk hårdrock på sina håll och väldigt mycket annat på andra håll. Några betyg är satta och det känns rätt bra att för en gångs skull vara ute i god tid. Mycket börjar landa och arbetsbördan har minskat. Nästa vecka betar jag av Littvet.-tentan samt börjar jobba med Historie-uppgiften. Sedan kan fullt fokus ligga på C-uppsatsen i ungefär en månad innan Historia B tutar igång. Ska färdigställla ett PM för uppsatsen under julhelgen och bara jag har klar frågeställningar, metod och teoretisk utgångspunkt så tror jag det kan gå hur bra som helst. Hoppas jag. Vill helst vara färdig med den långt innan B-uppsatsen i historia drar igång nämligen. Slutspurta två uppsatser samtidigt är nog en dum idé. Även om man är stresstålig som en blyvägg.

Aningen gymfiasko idag annars. Kom dit för att köra spinning. Men var tvungen att köpa lås och nytt medlemskort då jag tappat bort de gamla. Gör det innan jag tar lapp till Spinningen. Dum idé, för det blir fullt och jag får gymma istället. Vilket jag också tänkt göra, men spinning skulle vara uppladdningen. Inte alltid bra att bo för nära. Man blir för sen och seg. Imorgon dock, då ska jag slåss. Har inte kunnat köra på över en vecka och är så laddad att jag nästan spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0