Jullov



Det är lite dåligt med uppdatering på bloggen nu. Har tagit ett litet jullov från allt vad jobb heter. Men bara ett litet eftersom jag brukar bli ganska uttråkad av för mycket ledighet. Så på måndag blir det hårdkörning igen (höhö...) med tentajobbande och allmänt fixande hit och dit. Men julen har varit grym. Fina presenter trots att jag inte varit så snäll, en toppenbra juldag där det både blev fest och mys (traditionsenlig julfest hos Jenny, sedan soffmys med J hemma när andra gick ut på krogen). Nu ska vi snart äta god middag innan det bär av till annan fest hos J:s kompisar och sedan en sväng ute på byn. Blir nog trevlig och jag är rätt laddad.

För övrigt; mamma och pappas julgran var mycket, men inte riktigt fin. Ungefär samma format som Anna Book skulle jag väl vilja säga och granen fick både ett och annat skratt under kvällen. Vilket resulterade i att en arg och julgransutväljande lillasyster upprepade gånger slog mig i magen. Men seriöst. Kolla ovan. Granen ser verkligen inte klok ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det var en jättefin gran.

2008-12-27 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0