Tanteffektivitet

För andra gången någonsin har jag klivit upp oplanerat tidigt. När J kommer hem på morgonen sover jag inte vidare utan studsar upp för att jobba. Eller ja. Så mycket studsande är det kanske inte, snarare zombiegång. Men upp kommer jag i alla fall. Effektiva jobbtimmar finns att fånga på morgonen och med lite kaffe (läs mängder) fixar man det mesta. Hittills har jag hunnit läsa en analys om Edith Södergran (jag är så less på tanten just nu), förberett en intervju med "nästa Takida" Itchy Daze och LOTP-lyssnat på en bra skiva.

Nu blir det dock ett bad och lite ingnuggning med den magiska träningsvärktvålen. Man kan säga att ryggen och skuldrorna är i något behov av den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0