Träningskväll

Combatrelase ikväll. Skitskoj, men satan vad jobbigt. Axlarna höll på att trilla av ungefär halvvägs, men jag plockade upp dem och tejpade fast dem igen för att kunna köra färdigt. Sen gick jag hem och åt kycklingsallad innan jag gick tillbaka för att pumpa lite. Någon får gärna komma och lyfta upp mig ur sängen imorgon eftersom jag gissningsvis inte kommer kunna kliva upp av egen maskin.

Bra dag annars. Haft två seminarium och ska nu inte vara i skolan på en månad ungefär. En hemtenta och en inlämningsuppgift ska skrivas, lugna puckar. Dock blir det härnta på fredag, men det är en annan femma. Räknas inte riktigt.

Annars har jag slagit in några julklappar idag. Viss dominans av lillasyster-paket. Lite konstigt med tanke på att hon inte varit snäll alls. Men hon har väl lyckats lura tomten eller något. Det brukar ju jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0