Årets felringing?

Gjorde en av årets missar nyss. Rätt underhållande dock. Skulle ringa frontmannen i ett hårdrock/hardcore-band från göteborg, M.A.N, men måste fått fel nummer eller skrivit ner fel nummer. För istället för att komma till en tatuerad hårdrockare kommer jag till typ en urgöteborgs man på säkert 50+. Och. Jag fattar inte att jag kommit fel. Trots att jag märker att han verkar förvirrad när jag presenterar mig som skribent för Sundsvalls Tidning så fattar jag inte förvirringen.

- Ja, ni kommer ju hit nu på torsdag?
- Va?
- Ja, som förband till Entombed?
- Va?
- Eh...?
- Jag tror nog att du har kommit fel
- Är det inte Tony i M.A.N?
- (skratt) Hahaha, nä. Det är det verkligen inte.
- Nähä. Då har jag nog kommit jättefel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0