Festförberedelser

Laddar inför kvällens halloweenfest. J har pimpat lägenhet med ballonger och girlanger. Säger att det ser ut som ett barnkalas. Han menar det i negativ bemärkelse medan jag skiner som en sol. Tycker inte att man ska behöva barn för att kunna arra ett barnkalas. Balonger, fiskdamm och godis i mängder är kul oavsett om man är 3 eller 23. Tycker jag.

Kristina-outfiten är riggad. Dessutom kompleterad med en dubbelutgåva av Utvandrarna/Invandrarna. Varje person som tror att jag klätt ut mig till påskkärring kommer få en bok i huvudet. Så ni vet. Samma sak för den som frågar efter dödskallemuffinsarna. Så ni vet. Så alla vet. Det pratas inte om muffins ikväll. Alrajt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0