Rörigt

Det ser ut som en galen vetenskapskvinna bor på kontoret. Överrallt ligger det saker. Papper, skolböcker, pennor, tv-spel, dvd-filmer, cd-skivor och handkontroller. Någonstans, i grunden, finns det ett system. Ungefär. Men ändå höll jag på att missa en deadline idag. Ihopblandning av veckor samt full fokus på 1500-tal före nuet gjorde att eftermiddags powernapen avbröts av frågande redaktör. Fortfarande sovande och rätt arg på mig själv bänkade jag mig framför datorn och surskrev två artiklar på en dryg timme. Bör finnas i tidningen imorgon.

Snart lugnar det dock ner sig. Tentan är den sista salstentan på lääääääänge, SRM-deadlinehetsen är över och snart blir det jul. Då blir det glögg, saffransgifflar och julmust hela dagarna. Och muay thai på kvällarna. Men jag är julnazist och köper inte en endaste julgodsak före den 1 december. Eller första advent, det beror på vilken som kommer först.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Organiserat kaos är bäst!

2008-11-21 @ 12:33:19
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0