Tentafirande

Det gick ju bra det där. I vanlig ordning hängde allt på vilka frågor det skulle bli. Frihetstiden, enväldets framväxt och motreformens alla krig hade fått mig att börja grina. Så blev det inte. Istället den Engelska parlamentstjafset, Gustav Vasas införande av reformen i Sverige och det Osmanska riket. Lätt som en plätt. Typ. Eller ja, förmodligen blandade jag ihop lite kungar, men godkänt bör vara lugnt. Och för att fira det (trots att handen värker efter nio sidors försök till läsbar text) bjuder jag på en av mina favoritbloggar:

http://katastrofalaomslag.blogspot.com/

Fantastiska omslag med fantastiska presentationer. Aldrig fel direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0