Tillökning

Jag har jobbat hårt i helgen och tycker väl själv att jag var lite förtjänt av en belöning. Så när jag spanade in telias nya iphone-erbjudanden var det egentligen inte så mycket snack. Min gamla mobil sjunger inte bara på refrängen utan nynnar snarare på något slags utro och behövde få vila. Så stärkt efter den trevliga Sabaton-intervjun studsade jag in  till stan och blev en teknikpryl rikare. En teknikpryl som dessutom kan vara välbehövlig i jobbet. Motiverar jag för mig själv. Men ja. Iphone är det. Vilket är kul.


Men.


Hur fan ska jag nu kunna få motivation att sitta här vid datorn och skriva om reformens konsekvenser i england på 1600-talet? Jag vill ju leka och peka med ifånen. Kanske inte helt vältajmat. Men Det får gå.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Välkommen i klubben! Bara att plinga om du behöver tips eller hjälp :D

2008-11-18 @ 16:09:52
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0