En dag ledig

Tog en hel dag ledigt igår. Välbehövligt, men lite konstigt. Idag när jag ska jobba gapar senast-använda-dokument-listan tom och jag vet knappt hur man gör när man ska öppna en fil ändå. Känns det som i alla fall. Men jag löser det nog. Har en hel del seriöst att skriva idag samt ska även försöka klämma in två timmars slagsmål och en timme spinning. Skönt. Gårdagen var kalasdagen, syrran blev 18 och firades med tårta innan jag bjöd ut henne på stekhuset och käkade pepparstek. Riktigt, riktigt gott. Sedan blev det en sväng biljard innan vi kilade hem där johan hade fått med sig bror och kusin hem från släktträff/kalas i Härnösand. Vi hetsåt chips och kollade på Aliens, inte alls fel. Fredagen var också trevlig, tårta, minttu och stadshus stod på agendan. Men men. Slut på ledighet. Nu ska det skrivas, läsas och spelas. Men först, först, ska jag koka kaffe. Det lär behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0