Evergreyeffektiv

Var lite nojig över att Evergrey-texten skulle vara svår att skriva. därför har jag skjutit upp den till absoluta deadline. Med ungefär 5500 tecken av 6000 skrivna visade det sig vara rätt lätt ändå. Och kul. Men i vanlig ordning är det alltid avslutningen som tar längst tid. Inte bara för att den ska vara bra och ihopknytande utan för att jag redan sålt skinnet innan grisen är skjuten. Eller hur det nu är. I mitt fall innebär det att jag tänker "åh, jag är typ färdig" och så börjar jag dumsurfa (eller spela UNO) innan avslutningen är färdig. Istället för att borra ner huvudet i sanden, skriva klart och vara färdig. Dumt, dumt. Men jag är glad och nöjd i alla fall. I kväll blir det träning av alla dess slag och så fort texten är klar ska jag ta cykeln för att köpa lite köttfärs till middagen. Gott och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0