Fokus på det negativa

Jag har en tendens att alltid se det dåliga istället för det bra. Som idag. Ett uteblivet strippklubbsjobb (nej, inte som det låter), inställda träningar och en avbruten träning pga kukvad (nej, inte ett vad om kukar). Men det är inte så illa ändå. Det jobb som förra veckan fick mig att stirra rakt in i en vägg av prestationsångest gick hem, jag har världens bästa sambo och skolan är rolig. Jag är nybliven redaktör, har många fräscha idéer och en toppenfin lägenhet. Där jag, som sagt, bor med världens bästa sambo. Dessutom har jag provat B&Js senaste smak idag, Half-baked, som var riktigt god. Så jag ska sluta klaga. Bums. Åtminstone inte mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0