Helvetesjävlaskit

Jag avbryter sällan träningar. Visserligen var jag tvungen att kliva av muay thaien för några veckor sedan då jag drog foten rakt i en armbåge, men annars härdar jag ofta ut. inte ikväll på innebandyn dock. Igår kväll efter träningen körde jag några luftknän i hallen och kände en konstig känsla i vaden. Inte alls bra. Oroade mig lite, men det gjorde inte ont så länge. Under innebandyn idag gjorde det mer ont. Länge och värre blev det. En låst, öm och smärtande känsla på ett väldigt enskilt ställe på vaden. Första tanken är muskelbristning och helvetesjävlaskit. Är det någon som har en bättre koll på sånt här än jag? Och är det läge att karva av sig benet med brödkniven nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0