Historia och Alien

Sveper det sista kaffet nu innan jag ska gå den långa vägen till skolan. Typ 100 meter eller så. Idag ska vi komma in på medeltiden vilket känns spännande. Jag gillar medeltiden, även om pesten kanske var sådär. Men det som inte dödar härdar. Eller ja, den dödade ju många såatteehh... jag släpper det nu tror jag.

Ingen träning ikväll heller. Istället fullbordar jag och Johan vårat Alien-tema genom att kolla på fyran. Då har vi sett alla under en vecka. Bäst var ettan tycker jag, Johan röster på tvåan. Men alla är bra. Bra Alienshit. Nu inga aliens dock utan pest. Typ.

Kommentarer
Postat av: FältspatvägenLouise

Åh. Gillar ditt sätt att skriva. Får mig ett litet garv då och då. Som med björnliganinlägget. Näe, tentaplugg var det...

2008-09-19 @ 00:16:25
Postat av: Sofia

Kul att du gillar det jag skriver :) Och ja, det är lätt att styra bort sig från tentaplugg då och då, har väl gjort det fler än en gång skulle jag tro ;)

2008-09-20 @ 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0