Ilska

Spelade The Last Guy till PS3 idag. Jättebra spel förvisso, men det gjorde mig så arg att jag gått omkring hela dagen som ett stort åskmoln samt vrålat könord mer än en gång. Försöker glömma ilskan nu när jag skriver recensionen, för det blir ett bra betyg trots allt. Inte "DET SKA FÅ ETT HALVT POÄNG BARA, JÄVLA SKITSPEL!" som jag sa tidigare när Johan frågade vad betyget skulle bli.

Mycket skrivande är det ikväll. LaPuma, speltexter och lite musikgrejer. Var även tvungen att ställa in träningen då jag fortfarande är ruskigt stel i högerfoten efter närkontakten med armbågen i tisdags. Istället åt vi lite Sushi och just nu kämpar jag mot att springa in till stan och köpa godis på Hemmakväll. Vi får se om jag lyckas. Skrivas ska det iaf göra. Kanske tillsammans med en kopp te. För att få bort ilskan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0