Mångsidigt

Dagen har, i vanlig ordning, varit mångsidig. När jag utvecklar avancerad schizofreni kommer det förmodligen inte vara svårt att veta varför. Inledde med att ta fel på tiden för den första föreläsningeni Historia A, jag vaknade två timmar tidigare än jag behövde och istället för att ta tillvara på bonustiden hällde jag ut kaffet och gick tillbaka till sängen. Vaknade halv tio som en zombie och släpade mig till Miun för att lära mig om den Neolistiska revolutionen. Vilket var skoj. Sedan snabb tur till stan där det var musiklunch, alltid lika trevligt, även om jag blev rätt sen.

Sedan hem för att läsa om Rysk Formalism, skriva om Bayonetta och lyssna på Slipknot för SRM. Om några timmar blir det Muay thai. Och filmtittande. Imorgon är det ny skoldag. Då sätter jag klockan ordentligt. Om jag nu inte kör spinning på morgonen som det eventuellt finns planer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0