Mediahora?

Ofrivilligt har jag blivit en mediahora. Eller åtminstone väldigt mycket i fokus för media. På ett eller annat sätt. Den här veckan har det varit radio. Först lånade jag ut min Nintendo Wii och Wii Fit till P4. Ikväll på Muay thaien var kanalen dessutom där för att göra ett reportage och, inte helt oväntat, vill de prata med den enda tjejen. Och som i så många andra sammanhang är den enda tjejen undertecknad. På söndag sänds det, vid fem tror jag.

Annars då? Har ett gigantiskt blåmärke som puttrar fram på smalbenet. Jättehårda mitsar som jag råkade sparka på kanten på om och om igen resulterade i årets bula. Övervägde att byta mitsar, men vill sudda bort både tant och ponnystämpel. Så jag härdade ut. Dum som jag är. Det lär synas imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0