The pain

Träningsvärken är idag olidlig. Klassiskt dag-två-syndrom. För jag tränade inte alls igår. Ändå kan jag knappt gå. Det är aningen elakt och fick mig att ställa in morgonpromenaden. Visserligen skulle jag kunna gå på händer. Eller. Om jag hade kunnat gå på händer skulle jag kunnat gå på händer. Men det kan jag inte. Benen är hopplöst möra och det är kanske inte så dumt att ST-mötet infaller så jag missar både combat och MT ikväll. Istället blir det lite gym med Johan. Om jag kan hitta någon liten muskel som inte är jätteöm och som kan tränas. Vilket är oklart.

För övrigt; jag läser mina historieböcker nu. Det går bra, är ganska kul osv. Det som är lustigt är att jag aldrig tidigare mött så pedagogisk och bra kurslitteratur. I böckerna finns det bilder, pedagogiska rutor och metodövningar. Hur bra som helst. Annat var det däremot när jag läste just pedagogik. Mer opedagogisk kurs än AU1 är faktiskt svår att hitta. Det är lite underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0