Inskicksvecka

Det är inskicksvecka den här veckan. Utkast av uppsatserna ska skickas till respektive handledare. Just nu drog jag precis iväg 15 sidor Litteraturvetenskap och hoppas på fin respons. Mycket är dock grundläggande, bas och teori snarare än faktisk analys. Den biten har jag just kommit till och den pinnar på oväntat bra. Så det tar sig.

Historian ska jag skicka imorgon. Tar ett besök på arkivet för att läsa gamla tidningar (igen) samt direkt föra in i grovdokumentet hur det såg ut. Sedan blir det inskick där också. Med lite tur och bra respons behöver jag sedan bara kolla lite i dödsböckerna samt sammanställa diskussionen. Sedan är jag färdig.

Får man säga att det känns jättebra? Enda smolket i glädjebägaren är att jag försov mig ordentligt imorse. När J kom hem var det komastatus på undertecknad och att jag blev väckt med kärlek och pussar snarare än det beställda våld och hatet, gjorde det inte lättare att vakna. Men iof. Hellre det än tvärt om. Att man beställer kärlek och pussar, men får våld och hat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0