Macis på studiebesök

Idag ska lillmacken få följa med på Medelpadsarkivet. Lite studiebesök så där, eller snarare kanske för att undvika dubbeljobb. Uppgifter ska kontrolleras, protokoll ska skrivas av och för att inte min handstil ska förvanska resultatet blir det direkt in på lilldatorn. Eftersom det är Satyricon-vecka vore det i sin tur inte helt fel med Mother North som pampig bakgrundsmusik till arbetandet. Men, jag vet inte. Det kan ju hända att 90% av alla andra på arkivet (dvs - släktforskande gamlingar) blir lite sura och kanske till och med kastar spanska sjukan-baciller på mig. Och det vore ju inte så roligt. I synnerhet inte när jag kommit så långt med uppsatsen menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0