Sista dagen på AC/DC-veckan

Här hemma har vi en princip som heter "varannan damernas". Typ. Upplägget är i alla fall att man får välja varannan skiva här hemma för att vi ska få lite variation i musiken. Den här veckan är inget undantag. Men det där med variation går att diskutera. Jag har nämligen varit på AC/DC-humör hela veckan och döpt om den till AC/DC-veckan. Problemet är dock att jag inte har så många AC/DC-plattor vilket har gjort att senaste, fantastiska, Black Ice gått på repeat. Vilket kanske inte har varit helt populärt.

"Åhh, min tur att välja! Jag tror det blir....hmm....dudum.....AC/DC"
"Jaha....."
"Black Ice är ju skitbra!"
"Jo, det är den kanske, men det är roligt med variation"
"Nääääää, inte när det är AC/DC-vecka!!!"
"..."

Att jag sedan försökt inkräkta med AC/DC även när J ska välja skivor är knappast populärt och jag misstänker att någon här hemma blir glad när AC/DC-veckan tar slut.

Nu:
Jobb
Muay thai
Dansuppvisning (inte jag dock, svålsystern)
Jobb/skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0