Tantdäckning

Klockan är 21 och jag har snudd på däckat i sängen. J ska ha spelkväll med grabbarna och jag ska typ läsa en skolbok om jag orkar. Träning och dansföreställning tar ut sin rätt, men syrran var duktig och fick en blomma. Tycker dock det är lite bakvänt att köpa blommor till hennes föreställningar när man faktiskt inte vet på förhand om det ska vara bra eller inte. Lite som att köpa grisen i säcken. Dessutom blir jag lite ledsen, sysslar man med annat mer dolt får man sällan några blommor. Om jag gjort en bra träning eller skrivit en fin krönika blir det inga tulpaner här. Det är lite tråkigt. Men men. Annat är bra. Träningen gick jättebra så imorgon blir det morgonpass med tävlingsboxarna innan jag intervjuar Deströyer-boysen om Nordfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0