Tråkbloggning

Varit mycket tråkigt bloggande den senaste tiden. Jobbar på en liten uppryckning, även om jag kör rätt ensidigt just nu. Eller ja, ensidigt med mina mått mätt iaf. Satsar hårt på thaiboxningen och mycket tid/energi går dit. Men det är skoj. Ikväll blir det teknikpass så jag ska chocka kroppen med lite löning först för att förbättra konditionen en sväng. Dessutom är det deadlinetisdag idag. Kan bli svettigt som vanligt.

Först väntar dock Birsta. Vi ska åka till stugan över påskhelgen och förutom att äta okristligt mycket godis ska det ses film. Och dvdboxar. Och spelas sällskapsspel. Med andra ord behöver vi åka ut och köpa lite underhållning. Det ska vi göra idag så vi inte avlider de tre (!) dagar det rör sig om. Men med tre laptops, internet och spelkonsoler bör vi komma en liten väg i alla fall.

Annars då? Tja. Just nu väntar jag faktiskt på att fakturan från CSN ska komma. Då kan jag betala av den och få total klar översikt om det är så att det kan bli en liten macbookis innan sommaren. Ser inte alls omöjligt ut även om saken inte riktigt ligger i mina händer än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0