Diskmaskinselände

(Nytillkomna bloggläsare från Ånge hälsas välkomna och varnas samtidigt för ett kommande surinlägg. Dålig sömn, trasig diskmaskin och mycket att göra framkallar viss ilska)

Dålig dag idag. Började okej dock med skola som gick fint. Sedan gick det utför. Diskmaskinen gick sönder.

Och. Ja. Jag vet. Det är egentligen ingenting att gnälla över. Ingenting alls. Dagens i-landsproblem und so weiter. Eller vad man nu säger.

Men. Jobbar man XX antal timmar i veckan är det inte så kul att behöva lägga en av de få fria timmarna varje dag på att handdiska. Det är inte så kul alls. Så inte kul att jag utan problem kommer plocka pengar från sparkontot för att i värsta fall köpa en ny diskmaskin. Så viktigt är det, i-landsproblem eller inte, tid är viktigare än pengar och diskmaskinen är typ världens bästa uppfinning någonsin eftersom den sparar in just tid. Och nu är den trasig. Humöret går sakta men säkert neråt och inte blev det bättre av att jag inte hann träna, att jag är så trött att klockorna stannar och att jag fortfarande har saker att göra. Som att diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0